Sent godnatt!

Hej hej.
Det här blev mycket senare än vad jag tänkt mig :P
Anledning till det är att jag fick ett ryck, och började skriva ner mitt livs historia. Gör det endast för min egna skull. För att få iordning på allt som jag gjort, vad som har hänt mig. Och för att skriva ner allt så jag får svart på vitt, varför jag mår som jag gör. Och allt jag skriver är sanning, bara sanning. Skriver det lite som en bok, vem vet, kanske publiceras nån dag ;) Haha, ne, det tror jag inte, men man vet ju aldrig :P Har iaf skrivit 10 dataskrivna sidor, å har galet mkt kvar å skriva, så det lär bli ganska mkt :P
Ne, men nu e jag galet trött, å kommer fan aldrig komma upp i tid imorn :S
Så natti natti på er =)
Puss å kram <3¨

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0