Skoj xD

Ibland önskar jag att jag vore Devrim.
även fast han var otrogen mot Mathilda med Sofie.
Precis innan jag somnar tänker jag på Alexandra,
och den enda som gör mig riktigt jävla pissed off är Elin S som
inte har någon som helst smak i konst
och Mimmi skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till.
Igår skulle jag köpa en födelsedagspresent till Sanna men köpte istället ett paket cigg
och ljög sedan om att Alexs pappa och farfar hade rånat mig på 46 kronor.
När jag ska sova och är rädd tänker jag inte att det är ett monster någonstans i mitt rum,
utan att Erik har sex med Johan S under min säng.
När mormor flirtade med mig även fast hon var
ihop med Tommy hade vi sex,
men då dumpa jag henne dagen efter
och berättade för psykolog Eva att jag blivit våldtagen.
Nu ska jag dissa Angelica och träffa Elins pappa för att snacka skit om Acke.

Du har blivit utmanad, direkt när du ser detta ska du ta fram din mobil och byta ut namnen i berättelsen mot namnen som kommer upp i tel-listan när du håller ner knappen och stannar slumpvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0