Städat idag igen!

Hellu =)
Idag vaknade jag kl halv 11, gick upp å käkade frukost, sen kom mamma in å provade å lägga min extrasäng i lådan jag har under sängen, å det gick nästan! Så vi ska såga lite så får den plats sen ;) Så när sängen va borta från garderoben så började jag städa där, tömde allt å rensade bort det jag inte ville ha. Sen har jag lite utrymme ovanför oxå, där jag har kort och massa skit, så jag tömde helt där oxå å sen började jag rensa, å det va inte lite heller! va typ 1000 olika tecknigar och gamlar kort å massa saker som jag n uhar gått igenom å slängt nästan allting :P
Men nu e jag snart klar iaf! ;D Skönt som fan, för nu har jag gått igenom allt, så det e inte bara ordning å reda på allt man ser, utan även det dom inte syns ;) Haha, blev 35.50 kr rikare oxå när jag gick igenom fickorna i en gammal jacka ;)

Så här mkt saker hade jag å gå igenom idag -.-'



Jag glömde å ta en förebild i garderoben :( men så här ser den ut nu iaf ;P


Och utrymmet över:


Hittade några söta bilder oxå ;D
F.v Erik med sin trumpet, Jag med mitt valthorn, Fredrik med sin tuba, Charlotte i tuban å Viktor med sin trombon. Vi va så små å söta då :)


Å så en söt bild på Dharma när hon va valp <3


Å ett på Sigge när han va kattunge <3



Haha, å Fabian satt hur länge som helst å tjatade på mig att jag ska komma ikväll =P Men jag vet verkligen inte om jag orkar -.-' Men OM jag kommer, så fårjag välja skräckfilm, å då ska det blir nån läskig, för Fabian gillar inte skräckfilmer ;P

Men nu ska jag plocka undan det sista och sen dammsuga rummet å sen ner å ta en dusch! ;D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Hey :D Äntligen hittat hit du! :D <3

2008-10-30 @ 23:27:45
URL: http://jennylindblad.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, jag tycker den är jättefin!:)

2008-10-31 @ 11:38:20
URL: http://doden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0