Tidigt godnatt!

Hej hej =)
Har precis kollat lite Smallville (7:7) men känner mig sjuk å trött! så det blir ett tidigt godnatt idag :P
Måste bara säga att jag haft en bra födelsedag :D Massa med människor grattade mig, å jag kände mig riktigt glad (vilket inte händer särskilt ofta!) :D

Pratade ju med moster, dom ringde å grattade, å under höslovet någon gång så ska jag över till dom =) Dom har ju fixat sitt vardagsrum nu, så det måste jag ju se oxå :D

Ajuste, kom precis på att jag inte berättat en sak! Hann inte göra det igår, för internet la ju av.
Pappa påbörjade sin strålbehandling igår! Tydligen jätteläskigt säger han, han får någn stel mask, å sen strålar dom, men det går tydligen ganska snabbt. Men två gånger om dagen i fyra veckor så ska han göra det.. tycker synd om honom :/ Än så länge kan han jobba iaf, men i slutet av veckan å framåt så kommer han må dåligt å då får han va hemma. Usch, tycker så synd om honom, men jag hoppas verkligen allt går bra <3

Nu ska jag sova iaf.
Natti natti
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0