Tröööööött!!

Hej hej =)
Blev filmkväll ikväll ändå, även fast jag vad för trött :P Blev bara Fabian, Anton, Fabians kompis Alex och jag. Jag blev grymt besviken på att vi blev så få :( särskilt på en viss person som först satt å ville att jag skulle komma, å sen inte kommer själv, även fast hon bor ca 5 min därifrån -.-' Men vi hade grymt kul ändå, utan dissarna! ;D Vi körde guitar hero, super smasch brawl (eller va fan det hette xD) mumsade chips å drack julmust ;D sen kollade vi på en halloween skräckis, som inte va såå läskig, men lite ;P men tvn muppade sig å allt blev mest lila xP å sen kollade vi på "Ali is indahouse" eller nåt sånt xP Men den va skön iaf ;D så det blev en lyckad kväll tycker jag ^^ Åkte hem vid 11-tiden, å när jag kom hem så satte jag mig här å såg att Jenny, Maddes kompis, har blogg, så jag har ägnat kvällen åt att läsa igenom hela hennes blogg ;D E galet avundsjuk på henne, hon har 2 egna hästar! Jag skulle inge banga ;P fett kul å rida :D även om jag typ aldrig gjort det "på riktigt" men jag vill ;P
Nu däremot e jag riktigt trött, så jag ska krypa ner i sängen å sova :D
    Ajuste! Erik är försvunnen xD Haha, ne inte riktiga Erik, men jag ska berätta ;P
Jag har foton på familjen å Alexandra som hängde ovanför min lavalampa, å igår när jag skulle sova så hörde jag hur den ramlade i golvet, men jag orkade/vågade inte (haha, tycker det e läskigt när det låter å det e mörkt! ;P) kolla upp det, så imorse så tog jag upp bilderna från golvet, men Erik (bilden på Erik ;P) kan jag inte hitta någonstans!! har letat å letat, men kan verkligen inte hitta den :P Lite mysko :S :P men men, den kommer väl fram förr eller senare ;P
Men nu väntar sängen!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

vågar du inte skriva mitt namn eller?

2008-11-01 @ 01:41:14
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0