Trött som fan -.-'

Tja
Gick aldrig på gympan. Va nära, men det blev aldrig så. Men näst nästa vecka ska jag gå, för nästa onsdag e det ju high school musical 3 som gäller ;)
Hade ljudteknik iaf, jag hade en del av provet, det gick bra ^^ Sen samlades hela klassen vid cafeterian, sen gick vi till t-banan å åkte till Thorildsplan, å därifrån gick vi till tidningshuset ^^Å där gjorde vi samma sak som jag gjort dom andra gångerna. Började med å prata å se en film, å sen satt vi å gjorde webbtidningen, å dom andra gjorde antingen expressen eller DN. Jag jobbade iaf med Rasmus, Calle å Fabian, nice grupp :D Efter att vi va klara där då så åkte jag hem å gjorde pyttipannan med ägg till familjen å sen satte jag mig här ^^ e trött som fan, å har läxa jag måste göra -.-'
Ska chatta nu iaf ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0