Värdelös dag -.-'

Tja
När jag kom till ljudtekniken så fick jag först ingen dator, för alla blev upptagna. Sen när Mårten fixat en till mig å jag skulle föra över intervjun från minidisken till datorn, så visar det sig att intervjun inte har spelats in!! Så jag blev skitsur å satt å surade ett bra tag :P Sen hjälpte jag Vera, jag presenterade hennes intervju å hjälpte henne klippa lite, å sen satt jag med Julia å Ellinor å lyssnade på dom ^^ Så det va ungefär vad jag gjorde idag :P

Nu har jag precis kommit hem å käkat å så, men nu ska jag kolla Smallville som jag inte gjort på 2 dagar!!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: M.Stenberg

Nepp, han va äkta kines XD

2008-10-08 @ 22:11:19
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0