YES! :D

Nu säger jag YES! för två saker ;P
Det första:
Den som åkte ut i dagens idol var Elias, helt rätt tycker jag, jag tyckte inte han satte alla toner, och han saknar det lilla extra.

Men jag blev fett orolig när Robin E hängde löst! :S men på ett sätt så känns det som om man inte kan säga nåt om man inte röstar.. men ändå, den killen e fan jävligt bra! Men iaf...

Och det andra YES:et är för att jag vägde mig idag, och siffrorna går åt rätt håll, dom går neråt! =D så det e nice :) Får vi bara hoppas att det fortsätter så ^^

Nu ska jag iaf borsta tänderna å allt det där, sen ska jag kolla igenom matten lite, å så får vi hoppas på att det går så bra som möjligt imorgon =)
Natti natti, puss & kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0