-

Fan va jag mår dåligt! Orkar inte det här, hatar å må dåligt å jag hatar å hata mig själv! Jag har vassa saker lite överallt å skulle lätt kunna ta nåt å skära mig, men jag vill inte börja skära mig själv igen, samtidigt som jag vill känna smärta!
Jag vill ha hjälp, men jag orkar inte ta tag i det.
Jag har börjat ta avstånd från dom jag älskar oxå. Orkar/vill inte träffa nån, visst, jag svara på lite sms ibland. Men jag vill inte träffa nån. Om man planerar lite i förväg kan jag vara positiv till det. Men när det blir den dagen man ska träffas, då vill jag inte längre.
Just nu mår jag dåligt för en så töntig grej! Blir så sur på mig själv att jag ska må så dåligt av det. Det e inte hela världen e.g. Men jag e som jag e...

Kommer bli en lång natt det här, noway att jag kommer kunna somna.. får se om jag pallar skolan imorrn.. tror inte det, men kanske..

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0