2:4

Tja
Tihi, va en ganska skoj kväll ikväll ^^ va som sagt med småttingarna, å jag å Alex skrämde upp dom rejält muhahahaha ;) Men sen blev klockan typ 9 å dom va tvungna å gå hem, så vi följde dom hem (dom vågade inte gå själva XD) å sen gick jag hem till Alex å käkade lite choklad *mums* å kollade på filmen "The girl inte the Park"


Julia tar med sig sin femåriga dotter Maggie till en lekplats i Central Park. I en sekund råkar hon vända ryggen till och i nästa ögonblick är hennes dotter spårlöst försvunnen. Femton år senare möter Julia en kvinna som påminner henne om dottern - den småkriminella Louise ser en chans till snabba pengar och utnyttjar situationen till max. Eller är hon i själva
verket den försvunna dottern? När sanningen går upp för Julia tappar hon helt taget om verkligheten.


Den var bra, men tyvärr så slutade den inte som man hoppats på =(

Efter filmen iaf så gick jag hem, så nu e jag här hemma, känner mig mkt gladare/på bättre humör ikväll än jag gjorde igår, å det e tack vare Alex som inte gav upp å "tvingade" mig att va med henne, så tack Alex <3 =) Utan dig hade jag väl mått minst lika dåligt ikväll som jag gjorde igår. Älskar dig gumman <3

Nu borde jag väl eg. lägga mig å sova, men jag tänkte lira lite wow först ;P
Puss å kram på er <3
Sov gott, natti natti =)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0