3:12

Hej hej =)
Nu har jag kollat Smallville å käkat nötter, å såklart så slutar Smallville med ett "to be continued.." å jag vill verkligen se nästa avsnitt, men det e försent >.< Men jag får väl klara mig till imorgon ;P
Eg. e jag redan alleles för sent uppe, ska upp om typ 6 ½ timme.. men som tur är så ska mamma väcka mig (hon jobbar hemma imorn) så då kommer jag komma upp ^^

Imorn då så e det skola som gäller. Sen kl 6 ska jag vara hos mormor och äta middag, och sen ska hon å jag iväg till operan =P Jag gillar inte opera speciellt mkt alls, men mormor blev jätteglad över att jag ville med, så det e ju bra det ^^ Men kameran åker väl med, så får vi se om det blir några skojsiga bilder ;)
Men nu ska jag sova iaf =)
Godnatt, puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0