3:20

Fan vilken jävla skitkväll ikväll asså.. =/
Vi satte ju oss ner å käkade kräftor å hade möte samtidigt. Å såklart så får Viktor massa skit för att han inte har nåt jobb, och tillslut blir det för mkt å han får ett utbrott å han å pappa ryker ihop, så jag å mamma ställer oss emellan så dom inte ska slå varandra (dom höll redan i varandra) å sen går Viktor ner på rummet med mamma efter.
Jag går å försöker fixa disken, men det klarar jag inte av utan går in på mitt rum å gråter. Sen hör jag att Viktor inte låter allt för glad där nere, så jag går ner å knackar på, å han släpper in mig, så tröstade jag honom lite å sen satt vi å snackade ett bra tag. Så tydligen e det så att mamma sa åt honom att han ska vara ute ur huset om en vecka =/ Fan va tomt det kommer bli utan honom.. klart det kommer bli mindre bråk men ändå... kommer säkert bli så att jag å pappa bråkad mer när Viktor inte e hemma.. men men, det får man väl ta.

Fan va snabbt vissa saker kan gå. Tidigare idag va jag på jättebra humör å livet började kännas lättare. Å så kommer en sån här sak, å så känns det som om ingenting blivit bättre eller någonsin kommer å bli.. =/
Jaja, nu ska jag försöka sova, fucking skola imorn med jävla matteprov -.-'
Godnatt <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0