4:12

Haha, det tog 4 säsonger och 11 avsnitt för att få se Clark Kent gråta :P Å det vetifan om man kommer få se så många fler gånger ;P

Men från det enda till det andra, OMG va bra Anna i idol är! Man börjar ju fan nästan gråta när hon sjunger, hon är galet bra!
En som jag vet säkert komemr gå vidare, det är Rasmus, för han e med bland dom 16 bästa har bror min sagt =) Så vi får ju se hur det går för honom :D Å den där Nils e ju helt galet skön xD

Jaja, sitter iaf å kollar Smallville =) Ska kolla en till, när den e klar e klockan runt 11, å eg. borde jag plugga matte, så jag kanske gör det sen, men jag vet inte om jag pallar :P Vi får se ;)
Back to Clark Kent ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0