5:7

Tja =)
Mona Lisa-lekandet gick bra :P Enligt Charlotte så va jag väääldigt lik henne XP men ja, vet inte riktigt, får se om jag får en bild av Erik sen så jag kan lägga upp den så jag får höra er åsikt ^^

Kan jag verkligen vara så lik henne? =P


Dagen idag har iaf bestått av.. Smallville :D Å så hade jag en trevlig konversation med Fabian, Anton och Jessica från klassen :P allt började med ett skämt typ, Fabian undrade vad vi skulle göra i helgen, ingen hade nåt planerat, själv ville han på bio sa han, då sa jag nåt i stil med att det vill jag med, men har inga pengar, sen hakade dom andra på å ville oxå på bio, jag å Jessica sa att vi hänkar om dom bjuder, så då blev det visst så att Anton bjuder mig å Fabian bjuder Jessica, hahahaha, värsta dubbeldejten.. lr nåt xD xD xD På lördag blir det iaf :P vilken film har vi inte bestämmt än, vi andra vill se skräckis, men det vågar tydligen inte Fabian (Haha, han påminner fan lite om min första kille Fabian, han hatade oxå skräckisar XD) Men ja.. får väl se hur det går da xD Men det ska väl bli.. skoj :P

Har iaf kollat Idol ikväll oxå, å Victoria åkte ut, bra det, för hon tyckte jag inte va nå vidare. mina favoriter bland tjejerna är Loulou, Alice och Anna, men hon gjorde ju inte särskilt bra ifrån sig :S Hoppas hon fixar det bättre de kommande gångerna =)
Victoria som åkte ut.


Men nu ska jag borsta tänderna å sen lägga mig =)
Men vi hörs imorn =)

Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0