Bläää >.<

Ne, sjukhusbesöket gick inge vidare.. =/ Mitt Hba1c låg på 11,7 typ högst någonsin. Jag satt å kämpade mot gråten, men det gick inte, e i en dålig period nu, hade jag varit som "vanligt" hade det väl gått, men inte som det e nu, så jag började gråta.. men jag skrevs upp på en lista, så jag ska få en grej som sänder mitt blodsockervärde till pumpen typ jätteofta så jag ska få mer koll på det. Sen måste jag försöka ta insulin oftare, för det syns verkligen på mitt Hba1c när jag inte tar insulin regelbundet.. Sen fick jag min 24-timmars blodtryck-sak som mäter blodtrycket var 20de minuten under dagen å vaar 30de minut på natten, fett störig, för man blir helt lam i armen xP
Sen iaf skulle vi käka, men såklart hade dom stängt nere i matsalen på sjukhuset, men vi käkade kebab istället, va fett längesen, så det va gott ^^

Sen åkte vi å handlade, sen vidare till apotetet å hämta ut lite saker både till mig å pappa, å sen åkte vi hem =) Fick en blomma av mamma oxå :) "du får försöka hålla den vid liv", sa mamma "-och dig själv".
Men nu sitter Dharma å skäller för hon vill ha mat, så jag ska väl ge henne det :P
Sen ska jag kolla på andra avenyn som börjat sända igen, som jag typ heeelt har missat! :O
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0