Fan va hurtig man va idag då ;)

Tja =D
Vaknade 8 idag, hade absolut ingen lust å gå till skolan, så jag tog tid på mig, så gick jag kl 9, pallade inte ta bussen, så jag tänkte ta t-banan, men jag ville bara gå på mediakunskapen där vi skulle redovisa, så jag gick till telefonplan, men klockan hann ju inte bli särskilt mkt på den promenaden, så jag gick vidare till Midsommarkransen, å så fortsatte jag ända till Slussen, där gick jag in på McDonalds å drack ett glas vatten, fick reda på att det va 2 timmar kvar tills lektionen börjar, så jag fortsatte och gick ända till Kärrtorp. Tror aldrig jag har blivit så glad som jag blev idag när jag äntligen kom fram till skolan ;P Det tog 3 ½ timme å gå dit, inte precis nåt man göra varje morgon, men fan va bra det kändes ;) va jävligt skönt å bara gå i snabb takt, lyssna på musik å rensa huvudet på tankar ^^
Men jäävlar va ont under fötterna å i bena jag har!! :P Kunde knappt gå den lilla biten från bussen hem, gjorde fett ont XP Så nu ska jag bara vila ^^ Kolla Smallville i guess ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0