Genomtänkt ;)

Haha, finns det nån annan där ute som är lika smart som jag? Att man först plattar håret, och sen duschar xD Haha, det va bara för mig å leta upp vår übersnygga simmarmössa (lr va fan det heter xD) å försöka få på den, å sen kunde jag duscha ;)
Nu e iaf klänningen, strumpbyxorna och sminket på, och jag har packat väskan, för jag vill inte gå omkring i klänning imorn ;P Den enda problemet nu e att jag inte vet vad jag ska ha för jacka =P mormor blir väl smått galen om jag kommer i Eriks everest-jacka, men den får det nog bli ;P
Har en skitfin vit kappa, farmors gamla som jag tyckte va för fin för å skänka bort, så jag tog den. Den e jättefin, lite kort i ärmarna, men sitter bra. Bara det att jag aldrig skulle våga visa mig ute i den =P Men mormor skulle bli imponerad, det kan jag lova ;)
Ska gå om ca 45 min, så jag ska se om det e nåt jag glömt å packa ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0