Gomorron =)

Hej hej =)
idag e jag uppe i tid å hinner t.o.m med ett morgoninlägg ;P
Men jag fick fett panik när jag vaknade imorse, för jag kände mig så där härligt utvilad som man gör när man han försovit sig, och så hade jag något minne av att jag vaknat tidigare och kollat på klockan, och att den var typ 20 i 8 då (jag skulle gå upp kl 8) så jag trodde jag somnat om å försovit mig, så jag typ svor lite, men sen kollade jag på klockan å såg att hon bara va 10 i 8, så det va nice ^^

Så nu har jag precis käkat frukost. Så nu ska jag kolla vilken buss jag ska ta, å hur jag tar mig till biografen SAGA efter skolan, för jag å mamma ska ju se den här filmen:


Göran och Sven har blivit godkända för adoption. Problemet är att det saknas givarländer som accepterar homosexuella föräldrar. En dag öppnar sig en möjlighet att få adoptera ett svenskt föräldralöst barn,"Patrik 1,5", men när Patrik anländer visar han sig vara någon annan än de trott. Ett kommatecken har hamnat fel i byråkratin och in kliver en femtonårig homofob med kriminellt förflutet.

Den verkar fett bra ^^
Men nu ska jag kolla upp det, tjarå!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: M.Stenberg

Den är skiit bra!=D

2008-09-18 @ 12:16:37
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0