Har precis..

..börjat å vänja fiskarna vid vattnet. Tyvärr har redan 3 fiskar dött idag :( En dog imorse, för en va redan sjuk, sen hittade pappa en vid diskbänken (?) hur den har kommit dit är ett mysterium, tor knappast den har hoppat över från matbordet till diskbänken, men jag kan tänka mig att den typ hoppat ut å så hade Sigge eller Inger tagit den vidare, sen dog en sebrafisk oxå, den hade hoppat ut (fast jag hade skydd över) =/
Men jag har precis fått månadspeng, så när akvariumet varit igång nån/några veckor så ska jag köpa massa fler fiskar, pappa har erbjudigt sig å hjälpa till oxå =)

Men nu ska jag kolla klart Smallville, sen ska jag plugga matte, å göra klart engelskaläxan, måste verkligen göra det, även fast det e tråkigt =(
Tjingeling

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0