Home

Halloj.
Hemma från skolan nu. Datakunskapen va värdelös, satt hela tiden å gjorde typ nada. Sen va det matteprov, gick bra :D på lunchen spelade vi fotbollsspel, det äääger ;) Sen förstörde vi lite genom å hälla youghurt på planen å lägga bollen i yoghurtpaketet XD (OBS! jag gjorde inte det, dom andra xP) Samhällskunskapen gjorde vi inte mkt på, skrev lite om makt i grupperna.
När skolan va slut så gick jag till pressbyrån å köpte kexchoklad *mums* Vilket får mig å tänka på den här låten ;) ;)



Nu däremot e det Smallville som gäller =D Det äger ännu mer än fotbollspel ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

HAHAHHA (8) Vem har tagit min gooooo bit (8)

2008-09-15 @ 21:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0