Juste! ^^

Jag glömde ju berätta att min lilla söta kusin Saga ringde igår =) Så först pratade jag med henne, sen Theo å sen med Cicki, så på lördag ska jag nog till dom å hälsa på =) Å så frågade jag om inte Hugo ville prata, men tydligen gillar han inte å prata i telefon. Som mig då, sa jag. Då sa Cicki att det e nåt som går i släkten, för nästan alla i släkten har lite telefonfobi så det känns ju bra att jag inte är ensam om det iaf xP

Men men, nu ska jag iväg på gitarren, får skjuts iaf, men jag vill verkligen inte ändå. Verkligen värsta dagen. Typ längsta skoldagen, å så har man gitarr på kvällen.. jobbigt som fan, å jag kommer ju inte precis få skjuts varje tisdag >.<

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0