Lyckat =D

Så, nu har vi käkat, å det blev skitgott =D Så jag e jättenöjd ^^ Blev hur jävla mätt som helst oxå =P Å mamma å Fredrik fick matlåda till imorgon oxå, så det va ju bra för dom ^^ Viktor kom lite efter, för han hade varit hos pappa, så han äter nu, å Erik jobbar, så han har inte ätit än, men får höra vad dom tycker sen oxå, av Viktor har jag än så länge hört "Ååh, jag vill ju ha blodådror!" =P Så han vill ha kött, men han får nöja sig xP

Nu sitter jag å gör typ nada =P Har fått ett "dela ut reklam för SDR"-reklamblad, ska läsa igenom det å se vad man tjänar, för jag måste ha pengar!! =P  Men jag ska fixa disken först, så ha det bra!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0