Misslyckad insparksfest, McDonaldsbesök och humor i badrummet.

Hej hej =)
Igår då så åkte jag å mötte Stephanie, Jessica, Malin, Saga å en kille, som jag inte vet vad han heter, på t-centralen. Sen åkte vi till östermalmstorg å därifrån letade vi oss fram till Vanillia Club. När vi kom det så hade dom inte börjat släppa in än, så vi fick vänta ett tag. Sen när dom släpte in oss så kollade dom först våra väskor sen gick vi in å hängde av oss (40 kr -.-') va typ väärldens kö =P Sen gick vi omkring å dansade lite. Efter ett tag va det sjuuukt mkt folk. Å vissa hoppade upp på borden å stolarna å dansade, då kom det en vakt å drog ner dom =P Å skulle man ut å ta lite luft så fick man armbåga sig fram, för det va gaaalet mkt form å galet varmt, så alla ville ut. Men kl 11 (då va det 2 timmar kvar till stängningen) så stänger dom av musiken å tänder ljuset å säger att festen e slut. för tydligen hade några gått å snott 10 (?) flaskor sprit. Men eg... har dom det så där öppet så får dom väl nästan räkna med att folk gör sånt? =P
Så alla blev typ skitsura å ville ha hälften av pengarna tillbaka. Å så skulle man ju köa för å få ut jackorna å alla skulle ställa sig 3 å 3 på kö annars skulle ingen få någonting. Så vi gör det, men så klart kommer det typ 5 killar som tränger sig å skriker att dom vill ha sina jackor först -.-' Så jag stog i den kön i typ 45 min.

När jag kom ut då så stog alla där, å det va tydligen efterfest i humlegården. Så vi stog å väntade in alla. Å Micke hade med sig en cigarr som gick runt xD (klart man prövade ;P) men det slutade med att Calle tog/fick den å rökte upp typ hela xD
Sen iaf började vi röra oss lite, först kom vi till en korvkiosk där några köpte korv, sen gick vi vidare till McDonalds där typ alla gick å köpte nåt, själv köpte jag 2 hamburgare ;P Men sen tröttnade jag å ville hem å kramade hejdå till alla, men jag visste inte vart t-banan låg, så Calle fick följa med mig en bit. Sen när jag hittade den så kramade jag honom hejdå å så gick jag dit. när jag kom ner så va det 22 min kvar tills fruängståget skulle komma, så jag satte mig å väntade. Några min efter det kom Rasmus, Jens å Felix ner å ropar hej till mig. Då är det nån gubbe som tror att dom säger det till honom så han ropar hej tillbaka xD Sen kommer killarna till mig å sätter sig, då kommer gubben oxå å står där å pratar på, sen kommer det två st fulla 3or som babblar på å spiller öl på Felixs byxor xP Men när tåget tillslut kom så tog vi en vagn längre bort för å slippa dom xD
Killarna gick av vid slussen å jag åkte själv hem till fruängen å gick hem därifrån.

När jag kom hem så gick jag ner i källaren för å ta en dusch å möter Erik å Viktor som klipper varandra. Å jag tänker inte skriva ut något av det vi gjorde/sa, för jag tvivlar på att ni som läser kommer förstå vår humor och hur öppna vi är mot varandra, möjligtvis Alexandra och Johan kan förstå det, men inte nån annan tror jag, så jag struntar i å skriva det, men roligt va det iaf XD
Så när jag tagit min dusch så sätter jag på alarmet å släcker å somnar typ på en gång =P

Så idag väcker pappa mig. Han frågar hur jag mår
-kl 10
- Va? undrar pappa
-Jag börjar klockan 10
-Va säger du?
-Jag börjar klockan tio!
*Pappa kommer fram till sängen å sätter sig*
-Jag frågade hur du mådde.
-Ahaa, jag mår bra.
-Vet du vad klockan är?
*jag får onda aningar å kolar på klockan, 13:00 visar den*
-Oj.. jag måste ha stängt av väckarklockan för att jag va så trött..
-Jo, du gjorde nog det

Haha, så det blev ingen skola för mig idag =P men jag var nog inte ensam om det xD Så jag gick upp å käkade lite frukost å sen satte jag mig här. Men nu ska jag gå å borsta tänderna!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: M.Stenberg

e det ngn nyhet eller?=P

2008-09-11 @ 15:06:46
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0