Muhahahah x)

Tjenare =)
Har som sagt varit hemma idag. Va nere ett tag i Viktors rum å snackade med Emmi å kollade på på när Viktor spelade wow.
Jag- Ååh, jag vill oxå spela wow.
Emmi-Varsågod, kör på min, Viktor vill ju ändå inte spela med mig.
Jag- Men jag vill ju spela på min egna.. jag har pengar, men jag pallar inte gå iväg å köpa ett sånt där kort..
Emmi- Men jag har pengar på mitt kort, så om du vill kan jag betala åt dig om du ger mig pengar
Jag- Aa, fan va schysst =D

Så det gjorde hon ^^ Å hon bjussade på 20 kr, för jag hade inte det xP Så jag satt å väntade på att allt skulle uppdateras, å sen spelade jag i ca 1 timme. Skapade en ny char på Taren Mill, för där spelar mina brorsor, så jag va visst tvungen å spela där jag med XD Hann bli lvl 6 innan jag stängde av ;P Tänkte ha som regel att jag kör max 1-2 timmar om dan, för jag vill inte bli allt för nördig å beroende =P

Juste, moster Cicki ringde idag oxå =) Så jag pratade med henne, å hon sa att alla saknar mig så mkt, Saga pratar om mig hela tiden ^^ Så när jag e frisk å jag har nån dag ledig så ska jag ringa så kan jag komma över nån dag =)

Men nu tänkte jag försöka städa..
Pappa kommer u hem imorgon, sent, runt 11-tiden, å jag tänkte städa lite snyggt så han slipper bli irriterad på att det ser ut som det gör på mitt rum. Vet inte om jag pallar städa just nu, men antingen senare ikväll eller imorgon ^
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0