Opera och gos med kusinerna =D

Hellu =)
Operan igår va faktiskt bra =D somnade till några gången när det var alldeles för långa sånger, men vissa va riktigt bra =D Träffade på morfar och hans nya fru oxå. Tror inte morfar kände igen mig, och omg, har ALDRIG träffat någon så stel människa som hans nya fru Eva =P
Sov iaf jättegott hos mormor å sen har jag  varit här hos moster hela dagen å varit med kusinerna å spelat wii å kollat på madagaskar, en promenad va vi på oxå ^^ Å så käkade vi en mysig middag =) Å så blev det så att jag sover här inatt, så skjutsar moster hem mig imorgon =) Så då laddar jag in lite bilder och berättar lite mer =) Men nu ska jag natta barnen ^^
Natti natti
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0