Pappa <3

Hej.
Va en OK dag i skolan idag. Det roligaste var ljudletkionen (även om vi typ inte gjorde ett skit =P) å det tråkigaste/jobbigaste va på klassrådet när vi fick våra mat- och bibliotekskort. Å som ni kanske minns att jag berättade så fotades vi allra första dagen i skolan. Å guess what? Jo, självklart är dom superfula bilderna på kortet. Så noway att jag kommer visa det kortet för nån =P

Efter skolan då så tog jag t-banan till Slussen, å därifrån tog jag buss 3 till södersjukhuset å där letade jag mig fram till pappa rum. Han sov när jag kom, men när jag stände dörren så vaknde han. Jag va där i ca 1 ½ - 2 timmar. Vi satt å småpratade lite, han hade jättetråkigt, å han hade ingen lust till någonting, inte ens lyssna på musik =/ Han mådde illa å man hörde konstiga gurglade ljud från hans slang i magen, lite äckligt :S Usch, ne, det va inte kul å se sin pappa i en sjukhussäng, svag, uttråkad å ensam =(
Men på fredag kommer han hem igen iaf =)

När jag kommit hem så käkade jag, sen satte jag mig här å skaffade facebook bara för att =P Men nu ska jag bada, ciao!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0