Shit :S

Tja, imorse blev jag väckt av farfar runt 9, då klädde jag på mig å käkade, sen skjutsade han mig till bussenhållplatsen så jag skulle hinna =)
Å på bussen dåra så skulle jag kolla klockan å såg att jag glömt den hemma, men så ser jag märken på min handled, å det läskiga e att jag kommer inte ihåg själv att jag skärde mig igår :S Hade ångest igår.. å måste ha gjort det å sen somnat eller nåt, men jag har lixom inget minne av det :S Det skrämmer mig fan...

Seg dag idag iaf, Sv (prat om Marek, vår älskade mattelärare -.-') lunch, Engelska å så matte, där vi pratade med Marek, men seriöst, allt måste gått in i ena örat å gått ut i andra :P Tror inte han tog in ett skit av det vi sa, men men :P

När jag kom hem så va mamma å pappa hemma, pappa e tydligen på permission (stavning? =P)  =) så han ska tillbaka ikväll å byta en sak, men jag tror han sover hemma =) Usch, det e inte mkt hår han kvar nu =/ Men jag satt å pratade med pappa ett tag sen gick jag å käkade lite, sen satte jag mig här ^^
Men nu ska jag kolla Smallville ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0