Sing a long

Hellu =)
Fyyyfan va seg jag va imorse :P Snoozade (lr hur fan det stavas XD) i 45 min, då tvingade jag mig upp å skyndade till bussen :P under ljudlektionen fick vi reda på att vi inte hade nån svenska, jippie xD SH va ok, inte överdrivet rolig kanske :P lunchen va ok, å mediakunskapen va ok, vi hann inte ens redovisa, det sög, för jag ville få det gjort, men men xP
Haha innan mk:n började så träffade jag Erik å vi ringde å grattade mamma, sen kom en av Erisk kompisar ut å kollade lite på mig, sen på Erik (jag hade Eriks mössa på mig) å sen typ "e det där din syrra?" jag typ "Japp, Caroline" *räcker fram handen* Han svarar å så skakar vi hand. Sen kollar han på först Erik, sen mig å säger "Du skojar? Ni e ju inte ens lika"¨
Haha å det e inte första gången fok säger det :P vet inte hur många av Eriks kompisar som tvivlat på att vi e syskon xD

Efter skolan dåra så drog Jessica jag å Stephanie hem till sistnämda. Där körde vi guitarhero, fett skoj :D för hon hade ju två gitarrer, så då kunde man lira mot varandra ;)
Sen drog vi å mötte Ellinor å Bea å så köpte vi nåt å käka, sen åkte vi till filmhuset, kom lite sent, men men :P väl där fick man sån där god glass som jag såklart inte kommer ihåg namnet på :P å så nån äcklig dryck :P Sen började inspelningen, kommer självklart inte ihåg namnet på några som var med, men roliga va dom :D Å programledaren har tydligen gått på Kärrtorp ;P

Efter inspelningen va man trött, hungrig å hade ont i händerna :P Så jag åkte hem där jag tog ett härligt bad (för det va äckligt varmt i studion, ac:n va typ trasig XD) å sen kollade jag på idol :D
Btw, ska ju va Idol Kärrtorp i skolan, man kanske ska va med där innan stora idol? ;)
Ajuste, Viktor har ju fått jobb oxå :D så grattis till honom :D på dalens sjukhus, nära skolan min ^^

Men nu ska jag sooova, för jag e trött... e gympa som gäller imorn på morgonen -.-'
Men först...

GRATTIS MAMMA PÅ 44-ÅRS DAGEN :D Älskar dig <3

Har två saker jag ska göra med henne (å Lotta):
På lördag ska vi på skansken, jag å mamma ska fota, Lotta ska bara med :P
Å den 9 oktober ska vi på High School Musical on ice :D Lite skoj ;)

Men nu ska jag sova iaf =)
Natti natii
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: M.Stenberg

Haha det ska jag med XD

2008-09-24 @ 12:43:01
URL: http://allafoton.blogg.se/
Postat av: M.Stenberg

gå å se high school musical on ice den nionde XD

2008-09-26 @ 12:41:22
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0