Sov-tajm

Så, nu har jag fixat köket, skönt =) Inte för att jag tycker det e kul å städa eller så, men jag älskar känslan när man e klar i köket, alla ytor är rena å fina, å diskmaskinen sätts igång å man går ut å släcker ljuset å vet att "haha, imorgon är det någon annans tur, nu har jag gjort mitt för den här veckan" Jävligt skönt tycker jag ^^

Imorgon e det tisdag, veckans längsta dag >.< Men vi har iaf medieproduktion, i början av dagen, å det e jävligt kul, så nåt å se fram emot iaf =) Sen ska jag ju eg. köpa miniräknare imorgon, men Erik kom med sin gamla (precis sån jag ska köpa) å han behöver inte den mer, så jag fick den, så jag skiter i å köpa en imorn ;)

Men nu ska jag byta om, läsa ut de sista 15 sidorna i läxan i Kim Novak-boken å sen ska jag sova =)
Så Natti natti på er =)
Puss å kram <3

/C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0