Sovmorgon x)

Tja tja =)
Vakande första gången nån gång i natt å höll på å dö av törst, så jag gick ut i köket å klunkade i mig 2 stora glas vatten =P Sen vaknade jag andra gången av att mamma kom in i mitt rum å sa att jag försovit mig.
-Nej, det har jag inte. Sa jag.  Jo men din svenska började för 10 minuter sen.
-Men den e ju överstruken!
-Nej, det e den inte!
-Nehe, men den ska vara det, säger jag å vänder mig om å försöker somna om.
-Men gå upp nu då så du hinner till gympan
-Neeej
-Vadå nej? Ska du skita i den!?
-Ja, det e fucking oritentering!!
-Haha, har ni det i gymnasiet oxå?
-Jaa!
-Haha okej, jaja. Sa hon å gick därifrån å jag somnade om =P (Hon vet att jag HATAR orientering å vägrade det förra året oxå =P)

Å sen vaknade jag kl 9:30 av både min ringklocka och Erik, så då gick jag upp å käkade en risifrutti till frukost. Har fett ont i halsen! Men men, ska klä på mig nu å göra mig klar med allt så jag inte kommer försent xD
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0