Tack för den -.-'

Tja tja
Idag efter skolan så åkte jag hem å såg att mormor va här, så jag har inte kunnat sitta vid datorn =P Först hälsade jag på henne å satt å småpratade lite, sen gjorde jag mat (fast jag hade matdag i måndags) å så käkade vi, sen stog jag å mormor å städade köket å gjorde fintfint, sen gick vi ner, mormor ville se min pianoteknik, å hon sa att jag spelar med alldeles för raka fingrar. Så hon tycker jag ska ta pianolektioner hos henne =P Vi får ju se hur det blir med det =P
Sen tyckte mormor att jag skulle pröva lite kläder hon haft med sig (alltid lika hemska kläder som vanligt -.-') å så visar hon en blus å en väst som hon tycker e sååå söta på mig, å sen tar hon fram en kjol å mäter lite med blicken å säger "Ne, den här är du alldeles för tjock för" "Tack för den!" säger jag. "Det va så lite så" säger mormor. Skitschysst verkligen...

Nu ska hon iaf snart åka å jag ska kolla på Idol. Verifan om jag pallar skolan imorn, min hals börjar göra riktigt jävla ont =(
Hur pappa mår idag då.. det e långt ifrån bättre. Han har verkligen itne lust å göra någonting. Å han har börjat inse att han inte alls kommer kunna jobba när han kommer hem från fredag, som han tidigare tänkt..
Han har fått byta rum oxå. Det kom tydligen in två män med samma sorts cancer som pappa å dom skulle ligga i samma rum, så pappa fick byta till rummet bredvid med bara en säng. Men han va tydligen väldigt, väldigt trött idag, han har sovit nästan hela dagen enligt mamma. Om det va jobbigt å besöka honom igår, så vill jag inte ens tänka på hur jobbigt det skulle vara å besöka honom typ imorn :/ När han lixom e ännu svagare å mår ännu sämre.. Ne usch =/

Ne, nu börjar Idol om 6 min, så jag ska ta en c-vitamin nu, å sen kolla på det =)
Puss å kram <3

/C

Tillägg: Pappa ringde precis. Jag frågade han mår. Dåligt svarade han =( Han skulle precis ta massa tabletter å sånt, ne usch va jag tycker synd om honom ='/

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ehm, okej... fyfan vad taskigt av din mormor ='/ Och hoppas din pappa mår bättre snart! =D Älskar dig gumman <3 Kram

2008-09-03 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0