Trött!

Tja tja =)

Hittade aldrig Titanic, så vi kollade på "se upp för dårarna istället" å den va rolig ^^ Sen gick jag å Alex ut med Charlie, å vi hamnade vid fotbollsplanen där vi satt i ca 1 timme å planerade lite :D Kommer inte säga än på ett tag vad det var vi planerade, men nåt bra va det iaf! =D

Men sen ringde Alexs mamma, så hon va tvungen å gå hem, för hon skulle till sin mormor idag. Så jag följde med å hämtade mina saker, sen gick jag hem. När jag kom hem tog jag Dharma på en promenad, å sen åt jag, morotssoppa hade Fredde gjort idag, å sen satte jag mig här ^^ E fett trött, skulle inte förvåna mig om jag somnar snart xD

Men jag tänkte lira lite wow nu ;)

Puss å kram <3


/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0