Var fan e plånboken!! >:(

Gaah, dålig dag.
När jag precis ska kolla Smallville kommer mamma in å börjar prata om Viktor å, efter ett tag frågar jag henne varför hon inte säger allt det hon säger till Viktor istället för mig. Då säger mamma att jag kanske kan prata med honom, för mig lyssnar han på. No way säger jag.
Det här får dom lösa själva, jag har nog med problem å pallar inte bli inblandad i allt det här, mer än vad jag redan är.

Sen kollade vi upp lite tider, för på torsdag ska jag å mamma kolla på "Patrik 1,5" å jag har ett rabattkort, men jag hittar inte plånboken!! Håller på å bli galen här hemma!! Blir så jävla frustrerad när jag inte hittar den, fast jag vet att jag har sett den nånstans. så jag har letat igenom hela rummet några gånger, men ändå inte hittat den -.-'
Å smallville laddar skitsegt oxå.
Ne, dålig dag idag!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0