Ångest typ..

Tja,
har precis badat, sitter här på mitt rum nu å samlar mod till att sätta i en ny nål. VILLINTEVILLINTEVILLINTEVILLINTE!! Finns det ingen god fe nånstans där ute som kan svinga sitt spö över mig å ta bort min diabetes? eller nån halvond som gör det i utbyte mot att jag mördar nån? seriöst.. om jag fick det ervbjudandet, döda **** så blir du av med din diabetes för alltid, (så länge det inte är nån jag känner dåra) så skulle jag fan göra det, utan tvekan.

Aja, nog om det, imorn är det fredag! NP i engelska ere som gäller, börjar 8:15!! DAMP! å sen kl halv 3 ere idolmöte, sen efter skolan ska jag gymma och pass, å sen på kvällen ska Alexandra, Johan och jag på bio :D så det e nice ^^ sen på lördag ere ju riktigt idol.. ska kanske gå, vi får se ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Tjuhu! Engelskafaan -.-

2009-04-27 @ 12:56:45
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0