Blodsockerfall

Hej,
Jag å Madde käkade frukost å sen begav vi oss hem till mig där jag hämtade lite saker, sen gick vi (+ Myran å Dharma) till Fruängen å handlade kött att grilla, potatissallad och läsk, träffade även på Johan och Alexandra på vägen å Johan önskade mig glad påsk, sen gick vi till Långbroparken där vi väntade in de andra =) när Alexandra, Elin och Mimmi kommit så satte vi igång grillen å gjorde vårt käk, sen när även Sanna kommit nån timme senare å hon ätit sitt så körde vi kubb, gick inge vidare för oss, men kul var det xD
Vid 8-tiden så gick alla hem, så jag följde med Alex hem, vi fångade först in Ludde som hade rymt å sen gick vi in å kollade på talang, å efter det gick jag hem.

Ludde =)


När jag kom hem så gick jag å tappade upp ett bad å la mig å badade, sen kom mamma in å vi satt å snackade lite, å sen vill Dharma oxå bada så hon fick oxå hoppa i (det var inte särskilt varmt, och ja, jag duschade efter det :P) sen iaf så skulle jag gå upp, så blev jag plötsligt illamående å ville spy, så jag satte mig ner och efter ett tag kändes det bättre, sen ställde jag mig upp och då totalt svartnade det för ögonen och jag ramlade, slog typ i pannan oxå, i handfatet tror jag, vet inte riktigt, för på nått sätt släpade jag mig till mammas rum å la mig i hennes säng å andades lite medans mamma sprang ner å hämtade min blodsockermätare, jag låg på 2,1 m/mol. Så låg har jag inte varit på väääääldigt länge, så det var lite läskigt :S men nu har jag käkat så nu känns det bra =) Anledning till att jag blev så låg tror jag är för att insulinet är lite gammalt, så jag har tagit lite mer än nödvändigt för att jag trodde att det inte funkade lika bra. Men tur iaf att det hände hemma å inte ute :S

Men iaf, de hundraser jag ska ha när jag blir stor är:
Rottweiler. En stor kastrerad hane :)

Pitbull. Färg: American Rednose. En hona på den tror jag =)

Cavalier King Charles Spaniel. Färg: Black & Tan eller Ruby. En hona, eller en av varje färg, och då en hona och en kastrerad hane ^^

(Jag har endast tagit en bild själv, och det är den andra Rottisbilden, det är Myran :) de andra har jag snott från google)

Nu är jag skittrött, känns som om jag inte sovit på länge =P Så nu ska jag bädda ner mig och sova ^^ Imorn är det middag hos mormor som gäller kl 2 =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Oj vad läskigt :O

2009-04-13 @ 19:47:48
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0