Glad Påsk!

Hej :D
Idag när jag vaknade så sken solen :D Så satte på mig klänning å så gick jag ut å läste i det sköna vädret :D Sov dock en spindel :S :O >.< x( Fick typ panik...... När paniken lungat sig så läste jag lite mer å sen tog jag lite fina bilder på Sigge å Dharma :D









Pappa murade lite :)

Bild på huset också ^^


sen gick jag in å bytte om till en annan klänning å gjorde mig lite iordning, för sen åkte hela familjen till mormor å Eric å käkade god påskmiddag =) Alla satt å mobbade Lotta lite oxå, å då kom Viktor med bästa Alla Barnen-historian, ´"Alla barnen var stora utom Lotta, hon var bara åtta" haha xD
Sen iaf så gick vi på en promenad, gick till KTH å fotade lite å sen tillbaka ^^ Vi stod ett tag utanför porten å diskuterade vad vi skulle öppna för sorts butik utifall att vi skulle köpa stället som är till salu precis bredvid, mormor verkade sugen på det, så vi får se hur det blir ;) Sen gick vi in å hade en hetsig diskusion om nedladdning, mamma blev eld och lågor och Eric försökte förstå hur allt fungerade :P men sen så avslutade vi å åkte hem =)

Bilddags!

På väg dit
Söta Erik =)


Coola Viktor ^^

Bordet som mormor dukat så fint ^^

Haha sen så fick vi barn var sin hare, var man kille fick man en killhare å va man tjej fick man tjejhare ;)
Killharen

Tjejharen

Pappsen =) <3

Erik :)

Viktor :)

Mor min <3

Bröder

Viktor å Erik =)

Eric

Mat ;D

Kalkonbullar ;P

Mormor ;P

Godis

Bror ^^

haha jag åt ett lila/rosa ägg oxå xD

Memma.. usch xD

Sen så åker såklart alltid den stora kartboken fram när vi är på besök =P

Ego ;D

Promenad =)

Fredrik, Pappa och Eric.

Viktor, Lotta och Erik.

Gruppbild :D
Mormor, Eric, Viktor, Fredrik, Erik, Mamma, Lotta och Pappa.

Gruppbild igen, fast Eric har kameran istället för mig ;P

Mamma =)

Lotta i famnen på en stenfigur... :P

Erik å Viktor hoppade massor oxå, dom gillar å hoppa högt ;P men pallar inte lägga in bilder på det för det ser mest mupp ut, men lägger ut den här iaf på Erik som hoppar ner ;D

Sol ;P

Pappa :)

Lotta leker modell ;D

Erik hoppar

Viktor Hoppar

Erik Hoppar igen

Ego ;D

Trappa

Bröder <3

Mamma :)

Mammas "första kille" hon pussade på "honom" varje dag, hennes bästa kompis hade stenkulan bredvid, dom hade målat ett ansikte på dom ;D


Såååå, det var alla bilder xD Nu ska jag byta nål (blääääää) å sen gå å lägga mig :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Fabian

KATTTTT!!!

2009-04-12 @ 11:25:00
Postat av: Johanna

Gud vilken söt hund! :)

2009-04-12 @ 20:04:04
Postat av: Jenny Lindblad

Haha det här kanske låter lite konstigt, men fan vad alla i din familj är snygga! Haha :P Men det stämmer faktiskt :)

2009-04-13 @ 19:53:01
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0