HELG!

Hej,
Kom i tid idag, grattis till mig! ;D Började med svenska, haha fast jag trodde vi hade NK, trodde det va fredag xD Där snackade vi om argumtation igen typ, sen va det matte med vår äckelsura lärare, vi gjorde gammalt NP-prov. Till lunch va det kyckling och pasta, lite smäckligt sådär :P å sen satt vi mest på gräsmattan å chillade ^^ Jag snackade lite med bror min oxå, han hade ju mösspåtagning idag :D Så han hade sin fina studentmössa på sig och var så söt ^^
Sen skulle vi ha engelska, men vi orkade inte så vi satt kvar ute å chillade ;P

När klockan blev halv 3 så kom mamma, å vi gick till Cecilia å hade utvecklingssamtal å det gick ganska bra faktiskt! :D Hade iofs IG i gympa å matte, men ändå :P ne, men gympan ska jag ju fixa G i genom å va med på resten av lektionerna den här terminen, å sen matten så måste jag göra omprov på två g-test, så det e väl chill ^^ Haha men vi va typ där i 50 min :O vetifan hur det kunde ta så lång tid :P
Sista lektionen var iaf NK, där vet jag inte riktigt vad vi gjorde :P men vi fick sluta tidigare iaf ^^

Kom nyss hem, fett skönt att det är helg nu :D Vad ska ni göra ikväll då? Själv så vet jag inte ritkigt vad jag ska hitta på.. antingen så e jag med någon eller så e jag bara hemma å chillar framför en bra film eller nåt ^^ Vet inte om jag pallar gå å kolla på nån brasa heller :P

Föresten, pappa tog bort sin slang idag! Han har ju haft den för å kunna "äta påsar" när han inte kunde äta normalt, men nu har han haft den i ca 8 månader å idag blev han av med den, måste va riktigt skönt å slippa den ^^ Men tydligen så "slet" dom bort den utan nån bedövning eller nåt :S läskigt..
Aja, ska kolla bloggar nu :D
Puss å kram <3

PS. Är föresten 770 dagar kvar tills jag tar studenten, som 3orna var så gulliga att påminna oss om xP DS.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0