HICKA!

Tjenare
Idag va jag i skolan, hela dagen t.o.m! :P Gjorde först min redovisning på engelskan, gick bra förutom att jag pratade alldeles för fort :P, på sh-lektionen satt jag å ritade i mitt block hela lektionen, å på musiken så hjälpte jag Ellinor, Carro och Carin med deras låt, jag ska spela gitarr till deras låt "To be with you - Mr. Big". Sen slutade vi, mdk:n va inställd! :D så jag åkte hem å lagade mat (kyckling å spaghetti ^^) å sen la jag mig å läste :) Har läst ut "Eragon" nu å börjat på "Den Äldste" ^^

Eragon                                      Den Äldste
 

Haha mormor ringde oxå å tycket att jag absolut skulle titta på svt 1 idag kl 8 eller nåt sånt, för då är det nån släkting till mig, typ min bryllings (vem fan det nu är? o.O) farfars mammas morfars mamma, okej, inte rikigt så krångligt kanske, men något med min brylling var det iaf, sen slutade jag lyssna på hennes 10000 minuters långa förklaring :P E Magnus Härenstam som är min släkting iaf som dom ska snacka om, får se om jag pallar kolla.. antagligen inte :P

Men ska kolla Andra Avenyn nu iaf :D
Puss å kram <3

/C

PS! JAG HAR HICKA! >.< DS.

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Woho, den låten gjorde några i min musikgrupp också :D

2009-04-22 @ 15:27:39
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0