Idolrepetition

Shu,
Engelska började skoldagen med. Sen vare SH å sen lunch. Under musiken så spelade jag först med Carro, Carin å Ellinor To be with you - Mr Big, å sen med Jessica å Stephie, låten som jag la in igår. Gick väl bra på båda ^^ Dock så måste jag lyssna mer på den senare låten, eftersom att jag inte kan den typ å måste lära mig när jag ska byta ackord å sånt :P Sist hade vi då mdk-prov/läxförhör, det gick typ skit :P VG-delen gick nog bra, men inte G-delen >.< Så det sög ju lite :P

Efter att vi slutat så drog jag till aulan å jag å Erik började sjunga upp, sen va det dags å börja sjunga, jag var först, gick bra, men jag stog å kollade i pappren även fast jag kunde texten :P Sen va det Eriks tur, det lät bra, men den var för ljus för honom, så det ska dom fixa till nästa vecka, sen var det Philip, det lät väl sådär, Saga var bra, lite nervös bara så det skakade lite, sen körde två andra som jag inte vet namnet på, båda va fett bra :O Jag kommer ju inte vinna iaf kan jag ju säga :P Sist körde Malin, å det lät bra, bara det att hon sjöng lite för tyst. Så när alla sjungit en gång så sjöng jag en gång till utan pappret ^^ å sen var jag tvungen å gå å göra provet, å det gick bra! :D Sen sa Erik att en av tjejerna jag inte kan namnet på hade sjungit en gång till sin låt hon ska sjunga sen (för vi hade strul med internet innan så vi fick ta från en tjejs iPod, och hon hade inte alla) va tydligen nån spansk låt hon hade, å hon var tydligen grym, å Erik vill typ hoppa av nu! Men det får han inte, då mördar jag honom :P

När jag kom hem så kom pappa å frågade om jag var deppig, nej svarar jag såklart, å så frågar han "säkert?" så jag tror att antingen så läser mamma min blogg och har pratat med pappa om mitt inlägg jag skrev igår, eller så är det Viktor som gör det.
Iaf så skulle han iväg å jobba så jag käkade å så satte jag mig här ^^ Ska väl kolla lite bloggar nu å sen plugga! har matte g-test imorn >.< å ikväll så vill några från klassen att jag ska komma å heja på deras lag, dom ska spela match nu ikväll, men jag vet inte om jag orkar.. kommer typ komma hem vid halv 11 - 11.. känns lite sent, så vi får se.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0