JAAA!

KOMPLEDIGT FTW! :D Ingen KÄRdag imorn! *dansar runt i huset av lycka* 13:50 slutar jag imorn, man tackar å bugar :D Yesyesyesyes, kommer göra skoldagen imorn lite lättare :D LYCKA!

Okej, förlåt, jag är lite överdriven, men jag är så jääävla skoltrött att det inte är sant! Så en sån här grej gör mig typ överlycklig :D Men en sak som gör mig motsatsen, alltså typ.. övearg, är att VI FÅR INTE SOVMORGON PÅ FREDAG!!!!!!!!!! Jag typ dampar sönder! >.< för vi ska ha jävla NP i engelska, vilket vi fick reda på idag, KUUUUL!!!! Så vi börjar 8:15! KVART ÖVER ÅTTA FÖR FAN! NÄR  VI EGENTLIGEN SKA BÖRJA TIO ÖVER ELVA!!!!

Psyket nästa? . .-.. .-.. . .-.  ...- .- -..  ... .- --. . .-.  -.. ..-  -- .- -.. --. . ? (morsekod för er retards som inte fatta det ;P, Madde, kan du läsa det? :D Du måste lära dig you know ;D)


Okej *andas* sova var det...
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

Carro arro arro arro... Jag hittar inte en bra översättning... ;)

2009-04-22 @ 12:06:51
Postat av: Madde

"eller vad sagf du qdz" är vad du har skrivit, sorry, men det stämer att du borde till psyket =P

Men jag borde kanske följa med med taknke på att jag sitter i skolan å förösker avkoda morse? =O XD

2009-04-22 @ 12:24:04
Postat av: Jenny Lindblad

Hahhahahaa, varför kan du morse på riktigt carro? XD hahahahha.



-.---.. -..- ... -.-.-- --.-- .---- ..- ..-

2009-04-22 @ 15:29:53
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0