Jag är klar!

Med den först saken iaf... Tog ett bra tag å hitta alla rätta bilder å skriva lite text till det :P men nu har jag iaf ett ca 3 minuter långt tal ;P Har gjort det på powerpoint så jag har bilder som ploppar upp där medans jag pratar =)

Hittade den här bilden på mig :) vid den tiden kan jag inte varit rädd för spindlar, för då hade jag aldrig vågat sitta där :P


Känns lite fail å sitta inne när det e fint väder ute, så jag skjuter upp städningen lite, ska äta först oxå, å sen ska jag ut å njuta lite av min sista lediga dag :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Aww vad söt :) <3

2009-04-13 @ 19:54:38
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0