Madde! Google kör med morse! :D

Haha ;D


Juste, glömde ju å berätta att Viktor kom upp idag å sa att han hört vad som hänt i helgen :P Emmi hade tydligen skvallrat ;P men iaf, han e så söt, han satt å pratade på om att sprit är det sämsta man kan dricka när man har diabetes. Å enligt Emmi så har han kollat upp det där jättenoga, så han vet precis bad jag "borde" dricka å inte å sånt :) Sen började han snacka om huruvida han ska köpa ut till mig eller inte. Han känner att det eg. är bättre att göra det, för att då vet han vad jag dricker, så jag inte bara tar första bästa, typ vodka, som eg. är livsfarligt för mig. Men sammtidigt så om mamma å pappa skulle få reda på det så skulle dom dampa ut, så aa.. får väl se hur det blir med det =P



Har kommit på varför jag är deppig! Fick min kallelse till sjukhuset idag >.< 12 maj, men jag måste byta, för då kan jag inte. Men nu kommer jag typ va allmänt nere fram tills att besöket är över, är alltid så. Hatar besöken, verkligen hatar. Känns som om det är en massa saker just nu som bara äter upp min innifrån, och jag vet inte hur jag ska få stop på det. Jag försöker hålla på med annat för att jag inte ska märka av det så mkt, men ändå så finns det där å gnager hela tiden. Kvällarna är värst, då kommer allt fram och det går inte å tränga undan det. Fast tårarna kommer inte längre, även fast jag gärna skulle vilja det... Det finns ingen som sitter inne med svaren heller.. så mycket jag vill veta, så mycket jag vill ska.. ta slut, eller bli bättre, men det går inte, inte än iaf.



Vill ta en semester från min diabetes, nån som vill ta över den för ett tag? Fan va jag är avundsjuk på er som är friska. Tänk å få leva ett normalt liv. Att inte alltid behöva släpa med sig massa saker bara för att man ska bort en dag, att slippa den där lilla nålen som alltid sitter på en, slippa att plötsligt börja skaka och känna sig konstig, slippa att inte våga leva sitt liv fullt ut. Tänk att få känna sig normal.
Själv måste jag tillbaka till verkligheten nu å byta nål.

/C

Kommentarer
Postat av: Hörnet

Jag skulle gärna byta med dig ett tag =)

2009-04-27 @ 22:24:56
Postat av: Anonym

Haha jag såg också det, fett kul ju! Med morse alltså XD

2009-04-28 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0