Mobilbilder

Tjenare,
Har precis laddat över bilder fårn mobilen till datorn, å jag har inget bättre för mig, så drf lägger jag upp några här ^^

Myran :D <3



Jennys stall


Jenny å Madde ^^


Haha sexigt ;D


Hästar :D <3




Smile :D


Sigge blev jättesur på grannkatten Sokku för att han var på Sigger revir ;D


Fot ^^


Skyltdocka som gav mig skrattattacker hela kvällen xD Seriöst, titta på den, den typ sitter å spänner rumpmusklerna! xD


Mitt pussel :D "bara" 1000 bitar kvar ;D


Nu är det bara himmel och berg kvar -.-' önska mig lycka till =P


Ääliiin :D

Madde å jag ;D


Schnygging ;D


Hahaha Madde ser läskig ut ;D


Långholmen i fredags :D




Fina va? :D Nu ska jag iaf lägga mig å läsa lite Eragon ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Tjuhu! :P

2009-04-22 @ 15:26:17
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0