Nu jävlar :P

Jahapp, vem skulle tro att snacket skulle komma flera dagar efteråt? :P Pappa kom nyss in å frågade som vanligt "är du deppig?" har typ blivit någon standardfråga han ställer hela tiden -.-' Sen frågade han hur det går med värdena "njae, inte så bra, som vanligt" svarade jag å då sa han att han å mamma ska ta ett snack med mig någon dag, för jag måste förstå gränserna å sånt, typ att jag inte kan dricka så mkt typ :P Men jag vet ju redan allt sånt, vilket jag sa till honom, å då säger han att jag måste ta till mig dom oxå. Men aa.. jag vet ju att jag måste ta värden å sånt för att jag ska må bra å veta var jag ligger så jag inte dör i förtid å sånt, men bara för det så gör det ju inget lättare. En rökare vet att det skadar honom/henne, men slutar inte för det, så det e typ samma för mig, jag vet riskerna, men tar inte tag i det ändå.

Jaja, känner mig pretty much deppig nu.. Alex vill få med mig ut ikväll till brasan, men jag orkar nog inte, å har ingen vidare lust känner jag :( Ska nog ligga hemma å se nån bra film å gå å köpa chips eller nåt annat onyttigt.
Puss å kram <3

/C 

Kommentarer
Postat av: Felicis

yes ;) mami och peter åkte till malta imorse

2009-04-30 @ 20:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0