Ojdå..

Tja,
Va som sagt med folk från klassen igår, det blev Calle, Anton, Fabian, Rasmus, Stephie, Jessica och Dharma oxå. Vi möttes upp vid Slussen, å så åkte vi båten till där vid grönan, då käkade Fabian, å vi satt å kollade på massa kul folk som gick förbi xD Dom va utklädda å så såg vi några söta tanter ^^ Å så garvade vi åt alla fjortisar som gick förbi xD

Efter ett tag så kom Rasmus oxå, å då gick vi vidare till nåt ställe där vi satte oss ner. Då åkte spriten fram å vi drack, inte Fabian, för han dricker inte, vilket är bra :) (jag önskar faktiskt att jag va lika duktig just igår...) men han tyckte nog det va lite tråkigt när vi andra drack, så han drog. Vi andra flummade på, å sen bestämde vi oss för att gå någonstans, å där har jag en liten minneslucka, men på nåt sätt tog vi oss till grönan iaf där jag typ låg å spydde >.< sen va nån borta så några gick å letade, sen iaf så tog vi oss på båten å åkte till slussen där typ Stephie å Calle försvann, så Jessica å Rasmus gick å letade efter dom å Anton satt kvar med mig, å jag typ satt å spydde å mådde allmänt dåligt, så jag ringde pappa som kom och hämtade mig. När jag kom hem så gick jag å la mig på en gång.

Imorse vaknade jag kl halv 7 första gången, då gick jag upp å drack vatten, då kom mamma å frågade om jag hade druckit. Jag trodde såklart att hon hade hört från pappa, så jag typ "ja, va tror du?" då suckade hon å undrade hur jag tog mig hem, å jag berättade att pappa hämtade mig. Hon var inte sur på mig, mer orolig, just för att jag har diabetes, och för att det är livsfarligt å vara tjej å full. Sen gick jag å la mig igen iaf, å vaknade till lite då och då, men jag gick inte upp förän kl 11, då gick jag ner å tog en dusch å gick sen upp å klädde på mig, lite halvt livrädd för hur sur pappa skulle vara, men när han knackade på å kom in så frågade han bara snällt hur jag mådde och om jag ville ha mat. Så det va bra =) Men dom kommer säkert ta ett snack med mig senare kan jag tänka mig. Men nu ska jag gå å äta ägg :P

Men tack alla för att ni tog hand om mig igår <3 :)

Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Mina föräldrar var också fett lugna :O vad har tagit åt dem..? men jag tror som du; "samtalet" kommer senare..

dundunduuun

2009-04-26 @ 12:13:30
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Äliin

asso varför kan inte mina föräldrar vara sådär?? Inte för jag har kommit hem sådär, men jag skulle inte komma på tanken att åka hem och jag va full liksom... Eller asso... För jag vill inte tänka mej hur dom skulle reagera.. "/

2009-04-26 @ 12:49:58
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0