Onsdag

Tja,
Försov mig idag, missade de två första lektionerna, NK å Svenska. På gympan va jag inte med, men Micke hade karatelektion, min lärare kom å snackade med mig oxå, jag måste vara med på ett par lektioner för att jag ska få G.. så jag får väl börja med det >.<
Stephie va inte heller med, så vi satt å käkade vääldigt länge å flummade som fan ;D
Sist hade vi samhäll, då kladdade jag bara på händerna med bläck xD

Efter skolan så åkte jag till mammas jobb å träffade mamma, jag skulle ju ta min spruta, men man va tydligen tvungen å snacka med en läkare som kunde skriva ut ett recept eller nåt sånt :P så det blev inte av. Men vi gick tillbaka till mammas jobb å hämtade matkuponger så käkade vi å sen drog vi å tränade.

Nu har vi kommit hem för ett tag sen, å vi har hunnit käka å jag har suttit å slappat ett tag.
Hehe, fick lite kommentarer helt plötsligt :P Det e alltid kul, fortsätt så! :D


Ska iaf upp å kolla på Guldkompassen nu =)


en parallell värld till vår egen bor Lyra Belacqua. Hennes enkla tillvaro vid Oxfords lärosäte avbryts när hon en dag råkar höra sin farbror berätta för en grupp professorer om sina mystiska upplevelser i norr. När hennes bästa vän sedan blir kidnappad bestämmer sig Lyra för att rädda honom. Hennes sökande leder till Nordpolen, en magisk plats där bepansrade isbjörnar och häxor lever, och där en mystisk organisation utför experiment på kidnappade barn.

Hoppas den är bra ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Äliin

hallå fett orättvist, vrf kommenterar dom inte så mkt på mej!? :(

2009-04-23 @ 08:18:44
URL: http://olagligtblond.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Och veeeeem skrev nästan alla kommentarer? :D:D:D Yesyesyesyes! Haha, men det är typ för att jag läser din blogg typ var tredje dag och då kommenterar jag på alla nya inlägg typ XD



Me like Carro :D <3

2009-04-27 @ 12:58:32
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0