Onsdag - 29/4

Tja,
Va så jääävla seg imorse, helt galet :P men jag kom i tid ändå ^^
Nk - Vi skulle läsa en text å berätta om den för varandra, sen tytp halvsov jag :P
Svenska - Där snackade vi om argumentation typ å jag halvsov där med =P
Idrott - Jag var med! Helt otroligt asså :P Men vi körde basket iaf, det va ku ^^ sist körde vi match, jag gjorde två mål! Helt otroligt det med ^^ Det andra va typ värsta långskottet, känner mig fett stolt ;D
Lunch - Va fisk, helt okej faktiskt ^^ sen på rasten va vi ute å spelade fotboll som vanligt typ :P Stod i ring och kickade, vi klarade 13 som max, fan a vi suger xD
SH - Vi orkade verkligen inte gå på den lektionen, så vi stod kvar å kickade :P Pontus blev tydligen väldigt sur :P
Matte - Vi gjorde vårt G-test, jag svarade på allt utom på 1b för den va typ omöjligt :P men det kändes som om det gick bra :D Vilket jag är väldigt glad över, eftersom jag inte pluggat eller lyssnat på lektionerna mkt alls xD

Efter det så drog jag å tänkte träna, men jag var så grovt trött, så när jag om till t-centralen så såg jag att det var 1 min till fruängståget skulle komma, så jag vänta på det å åkte hem istället :P men jag var ju faktiskt med på gympan idag, så det får väl räcka xP Så jag kom nyss hem å nu sitter jag här å chattar med folk från klassen ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0