Onsdag

Tjenare,
Vi lallade runt i t-centralen i ca 5 timmar typ :P Vi hittade iaf skitfina saker till Jessica :D Men hon tog inte klänningen *mummel* men men, hon tog det mesta iaf ;D
Sen gick vi runt till olika ställen å kollade lite, sen käkade vi (juste, måste ta med mig pengar till Jessica imorn!) å sen så kom vi nästan sent till museumet :P Väl där så hade vi en guide som pratade om massa, å sen så gick vi å kollade lite själva, vi gick ner en trappa där det var mumier, å shit vilken typ ångest jag fick där. Jag vet inte vrf, kände typ värsta paniken, va asläskigt :S :P

Åkte hem sen iaf å hälsade på farfar som va här (e ju onsdag ;P) å sen så skulle Lotta ut å cykla å jag blev oxå fett sugen på det!, så jag provade först min cykel, den va helt damp så det gick inte, sen Fredriks cykel men bromsarna funkade inte alls typ :S Men Jacqie (grannen) ville ha med mig så jag fick låna hennes mammas cykel :D Vi cyklade bara till Långbro å tillbaka, för Lotta var tvungen å gå hem å plugga, själv så gick jag till Jacqie å myste med deras superduperjättesötaübergulligamysiga valp :D Han e sååå charmig, jag är totalt förälskad ^^

När jag kom hem igen iaf så kollade jag på ett program om hundar, va om nån hund som är totalt oförutsägbar som helt plötsligt kan hugga och sen sekunden efter sitta fint å vifta på svansen typ, helt livsfarlig :S Å flera erfarna hundägare har haft en sån ras, men ingen har klarat av det, så det enda den kan användas till är som vakthundar utan några människor med. Stor som fan va den oxå..

Btw, e ju första april idag för er som inte visste det! ;D Mitt mål med den här dagen är att inte tro på något :P Men ändå blev jag lurad >.<'
Fick det här mailet:

Hej Caroline!

Premiär för godisbussen!
I och med nya lagen "International Property Rights Enforcement Directiv" som träder i kraft idag kommer vi i fortsättningen inte kunna skicka hem godis från Gratisgodis.

Vi kommer därför åka landet runt och dela ut allt godis med hjälp av vår nyinköpta godisbuss!

Surfa in på www.gratisgodis.se och läs mer, vi bjuder dessutom alla som läser vår nyhet på godis när du loggat in!

Vi ses på godisbussen !
Mvh
Gratisgodis.se

Dum som jag var så gick jag totalt på det, å när jag klickade på länken så stog det så här:


April, April din dumma sill!

Självklart kommer vi fortsätta skicka godis till alla våra medlemmar! Vi på Gratisgodis önskar dig en trevlig första april med en godisgåva som nu finns på ditt konto!
Hoppas att du slipper fler skämt under dagen ;)

Så det här året klarade jag mig inte, fan oxå ;P
Men nu ska jag bada! Sen måste jag plugga nk.
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Emma

2009-04-01 @ 21:11:47
URL: http://hejmonki.blogg.se/
Postat av: Emma

ooopsi, råkade skicka tom höhö men än lever jag (: Internet har bara fuckat sig men nu ska jag skriva hihi :)

2009-04-01 @ 21:12:42
URL: http://hejmonki.blogg.se/
Postat av: Emma

haha brabra :) puss!

2009-04-01 @ 21:29:59
URL: http://hejmonki.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jag vet , men jag pallar inte fixa stavfelet xD

2009-04-01 @ 22:38:25
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0