Oopsi...

Tjenare.
Försov mig i morse, vaknade kl 10, började 5 över 10 ;P så jag kom lite sent, men vi hade typ inte gjort nåt speciellt så jag missade inget.
Matten hade vi ny lärare.. men satt mest å snackade bort lektionen, lyssnade på musik. Jag har fått fett med panik! om 1 VECKA OCH 1 DAG är det IDOL! JAg håller på å dö.. kan knappt texten :S
Under lunchen var jag tydligen väldigt tyst av mig.. men det var för att jag höll på å dö av nervositet både inför talet och inför idol..
Under Engelskan så lyssnade vi bara på tal, alla va jätteduktiga :D men jag gjorde inte mitt, för det fanns ingen dator där så jag kunde ha min powerpointpresentation oxå ;P men jag ska göra inför liten grupp, 5 st, på tisdag istället :D
Sist hade vi NK där vi planterade lite saker i en burk typ :P

Kom nyss hem, möttes av en arg/besviken mamma :S Hon hade varit inne på skola24 å kollat min frånvaro, inte bra någonstans :S Så det va ju inte så kul.. nu vet jag inte hur det blir med grillningen imorn, för jag vet inte om jag får tag på några pengar nu när mamma å pappa är sura på mig.....
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Men jo kom! du behöver inte köpa något. be någon annan köpa bröd i sånt fall?

2009-04-16 @ 18:29:32
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0