ÖVERTRÖTT!!!!!

Tja,
Vaknade i tid idag, å gick iväg till bussen å stod där å väntade på den tsms med 5 andra, bussen kommer, *vroom* SÅ ÅKER DEN FÖRBI! :O Vi alla blev lite lacka :P men messade med Julia, å enligt henne var den proppfull, va drf den inte stannade, men ändå ;P Kom i tid iaf, å på NP-provet så skulle vi skriva om vår data typ, vad vi gör på den å om det är bra eller dåligt å va vi kommer använda datorn till om 10 år typ :P Gick bra iaf ^^

Efter provet så hade vi 2 timmars rast, då va vi ute å spelade fotboll ^^ Vi spelade match mot naturarna (tror jag?) å vi vann! :D jag stog mest å skrek varje gång nån eventuelt kanske skulle skjuta bollen på mig xD

Tillslut så började NKn iaf, jag satt mest å.. gjorde något annat tror jag, vet inte vad :P å så kollade vi på nån film, å sen slutade vi ^^ sen på fotolektionen så fick jag hjälp av bror min :D han typ fixade de mesta åt mig å kom på alla bra bilder vi skulle ta, så det va nice :D
30 min innan fotolektionen började så gick jag iväg till matsalen, där idol-gänget stod ^^ Å så satt vi i en halvtimme ungefär å snackade om lite saker. Vi har tid i aulan 3 tisdagar frammåt, då vi ska repetera våra låtar ^^ sen ska vi tydligen, till nästanästa tisdag, ha kommit på en till låt som vi ska sjunga utifallatt vi kommer vidare till final (vi är 8 i tävlingen nu, å 3 går vidare till final), å delfinalen och finalen är på samma dag! (19/5) så aa, det blir väl kul ^^

När vi va klara iaf så åkte jag, bror min, å de 2 idol-juryntjejerna till t-centralen, å där gick jag å Erik in på KappAhl där Erik köpte sig en svart slips, å sen så stod vi å glodde på några snubbar som dansade där på plattan ^^ Men sen drog jag iväg å tränade. Först pass i 55 min å sen gymmade jag i ca 50 min ^^ Så jag är TRÖTT nu!
Kom iaf hem för ett tag sen, har lagat mat å snackat med Johan å Alex, så detta är nu bestämt: Vi ska se Fast and Furious! FETT NICE :D det kommer nog vara grymt bra :D


När ett brott för dem tillbaka till L.A. återupptar rymlingen Dom Toretto sin bittra strid mot polisen Brian O'Conner. Men när de tvingas konfrontera en gemensam fiende måste Dom och Brian försöka lita på varandra för att tillsammans kunna utmanövrera honom. Och via kupper mot lastbilskonvojer till krälande i tunnlar under nationsgränsen kommer två män att hitta rätt sätt att hämnas - genom att pressa gränserna för vad som är möjligt bakom ratten. 

Nicenice ^^ e iaf grymt övertrött å jätteflumm :D Försten! NU HAR VI STAKET RUNT TOMTEN! :D E asnice ^^ grönt å fint ;) Ska ut å ta bild, chilla lite!
Så tbx, här kommer bilderna :D



Fint va? :D

Ne, nu e det typ dags för mig å dra ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0